U sklopu školskog projekta “Pravilno pišem – razumijem što čitam” provedene su dvije radionice – u 7. i 8. Razredu.
Učenici 7. razreda sudjelovali su u radionici koju je provela učiteljica Hrvatskoga jezika Željana Volarević, u trajanju od jednog školskog sata.
Predstavljen im je Hrvatski školski pravopis (Babić, Ham, Moguš), Hrvatski pravopis u izdanju Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje te Rječnik hrvatskoga jezika (zajedničko izdanje Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža i Školske knjige).
Učenici su se iskušali u traženju točnih rješenja za neke uobičajene pravopisne nedoumice. Sljedeći korak bilo je pisanje pisma prema ponuđenom primjeru. U okviru zadatka, radeći u parovima, trebalo je napraviti više raznovrsnih pravopisnih pogrešaka. Tada su zamijenili svoje uratke s učenikom iz klupe kako bi pregledali pisma i pronašli pogreške. Zadatak su većinom uspješno završili. Nakon zajedničkog ispravljanja pogrešaka i podjele uspomena na zajednički rad (logo razreda izrađen u Canvi i plastificiran), uslijedila je evaluacija provedene radionice. Zaključili smo da je radionica uspješno provedena.
U 8. razredu radionicu u trajanju od 15 minuta provela je učiteljica Hrvatskoga jezika Željana Volarević.
Učenici su riješili kratku pravopisnu vježbu (pisanje skupova ije/je te pisanje čestice ne u čestim primjerima) pa su utvrdili neke riječi u kojima često prave pogreške te upoznali jezične priručnike u kojima mogu pronaći točna rješenja i preporuke (Hrvatski pravopis i Hrvatski školski pravopis, Rječnik hrvatskoga književnoga jezika i Gramatika hrvatskoga jezika).
Nakon zajedničkog ispravljanja pogrešaka i podjele uspomena na zajednički rad (logo razreda izrađen u Canvi i plastificiran), uslijedila je evaluacija provedene radionice. Zaključili su da im treba više ovakvih radionica te da bi trebale trajati duže od 15 minuta.

